vrijdag 27 juli 2012

Een echte vinktas

De vinktas gaat al een tijdje de ronde op blogland en elke keer sta ik weer versteld van hoe leuk die zak wel niet is. Zo vindt je hier, hier en hier leuke voorbeeldjes van de vinktas. En als je deze leuke zakken ziet, begint het te kriebelen om er zelf ook aan te beginnen. Want wat zou ik die zak goed kunnen gebruiken om boeken in te steken, om er mee naar school te gaan, om er mee naar de bibliotheek te gaan, ....  Zo'n zak moet ik ook hebben.
Dus ik begon er maar aan. En dan wanneer je de zak in elkaar begint te steken valt het pas op hoe groot die zak wel niet is, er kan zoveel in. Echt een super zak.
het jammere was wel dat ik te weinig tassenband had meegebracht, dus nu is het niet zo heel erg handig en de volgende keer zou ik ook stevigere stof gebruiken, ookal heb ik er al vlieseline in gestreken, het is me nog iets te slap. Maar hé voor de eerste keer vind ik het toch al goed geslaagd.


 ( heb er nog 2 zakjes aan toegevoegd, zodat ik daar nog wat 'brol' ik kwijt kan, zodat het niet rondslingerd in die grote zak :p )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten