zaterdag 25 juni 2011

Opbergmandjes

Toen ik de leuke opbergmandjes bij vlijtig zag, was ik meteen verkocht.
Zo'n leuke opbergmandjes moest ik ook hebben.
En ik kon er altijd wel gebruiken om mijn stofjes in op te bergen. Ze vrolijken m'n kamer helemaal op, een tof fris kleurtje en elke keer dat je er naar kijkt, begin je spontaan te lachen. Op het eerste zicht lijkt het misschien moeilijk en denk je dat het veel tijd in beslag neemt, integendeel ze zijn niet zo moeilijk te maken. Ik maakte er uiteindelijk 4, 2 voor mijn stofjes in op te bergen, eentje voor mijn stapeltjes sjaals en dan nog eentje om het af te leren (4 is een mooier getal, dan 3 zeg nu zelf ) Ze zijn super handig en er geraakt ook nog veel in. Het enige dat ik veranderde zijn de afmetingen, voor stof A: 44x12, stof B : 44x40 en dan voor stof C ook alles maal 2 dus 44x56












Geen opmerkingen:

Een reactie posten