vrijdag 17 juni 2011

18e VERJAARDAG !!

Gisteren was het mijn 18e verjaardag... WOEHOE, eindelijk 18.
Volwassen zoals ze wel eens zeggen. Het spijtige is wel dat het weer allemaal gebeurt
tijdens de examens. Dus geen tijd om echt te vieren, maar dat maken we erna wel weer goed. :)

De verjaardag is toch niet zomaar voorbijgegaan. Ik ben enorm in de watten gelegd geweest
en heb leuke kadootjes gekregen. Mijn mama en mijn zus hebben hun best gedaan.
Vele leuke dingetjes om weer leuke creaties mee te maken. En na de examens vliegen we er weer in,
dan gaan we weer aan het naaien en aan het creƫren, ik heb er al zin in.
Ik heb al zoveel leuke dingetjes gezien die ik ook wel wil maken, maar het moet nog heel even wachten...


Dit stond er gisterenmorgend op mij te wachten. Nog een dank u wel jartel en mama.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten